Τετάρτη 5 Μαρτίου 2008

Κεφάλαιο Πέμπτο - Είμαι Σκουπίδι...αφιερωμένο στην ΔΕΗ -

Δηλαδή εσύ τώρα εργαζόμενε στην ΔΕΗ μου κατεβαζεις τους διακόπτες για όποιον λόγο θέλεις και φυσικά κανένας δεν μπορεί να σε διώξει...εγώ τώρα που με απολύσανε χωρίς καν να μου δώσουν έναν λόγο η κάτι να μου εξηγήσουν το γιατί, πως μπορώ να κινήσω το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης; Είμαι ένα τίποτα μου λες έτσι; Γιατί δεν μπορώ να σε αντιμετωπίσω, είμαι έρμαιο δικό σου και των λόγων σου και ούτε της άλλης πλευράς γιατί και εκεί με κανουν ότι κρίνουν αυτοί. Άρα εγώ ο μέσος απλός μη Δημόσιος Υπάλληλος Έλληνας είμαι σκουπίδι. Αυτό δεν είμαι; Η μάλλον είμαι για κάτι. Να πηγαίνω στρατό να πληρώνω τους όποιους φόρους και να ψηφίζω. Είμαι λάθος;

ΔΕΗ άντε ΓΡΑΜΜΗ ΣΟΥ κανονικά...όλοι αυτοί που μας ταλαιπωρούν...με όλη την ειλικρίνεια που μπορώ να εχω. Αν ήμουν στρατιωτικός και είχα θέμα με την ασφάλεια μου θα έπρεπε να πάρω ένα τανκ και να αρχίσω να κατεβάζω σπίτια; αν εργαζόμουν στην αστυνομία θα έπρεπε να συλλαμβάνω όποιον βρίσκω ως ένδειξη προς την κυβέρνηση; Τι κάνετε δηλαδή επίδειξη δύναμης προς εμάς με θύματα εμάς τους απλούς ανήμπορους καταναλωτές...Ρε άντε γραμμή σου ΔΕΗ...

Φασίστες την κατανάλωσης. Έχετε σίγουρες θέσεις, μπήκατε δεν ξέρω και εγώ με ποιον τρόπο, δεν εργάζεστε πολλοί από εσάς, πληρώνεστε πλουσιοπάροχα σε σύγκριση με πολλούς, έχετε έκπτωση στο ρεύμα, και μου κλείνετε και την παροχη που σας πληρώνω. Να γίνετε ιδιωτικού δικαίου να ψάχνεστε τεμπέληδες. Όχι όλοι φυσικά αλλά πάρα πολλοί...Δεν λυπάμαι από την στιγμή που μας κάνατε μπαλάκι για τα δικά σας συμφέροντα. Είστε φασίστες και θα έπρεπε να σας απολύσουν και να προσλάβουν νέους. Να βρείτε τρόπο να διαμαρτυρηθείτε αλλά όχι στις πλάτες μας.

Αν εμένα που χρωστάω 24 δόσεις των 150 ευρώ μου κάψετε την τηλεόραση και το ψυγείο αλλά και την κονσόλα που με τόσο κόπο πληρώνω, θα μου το πληρώσετε εσείς από το ταμείο σας; Ε;...εσείς; εγώ που έχασα την δουλειά μου και δεν βρίσκω άλλη, θα με στηρίξετε; θα κατεβάσετε διακόπτες για μένα το δικό σας παιδί; Που και με έδιωξαν χωρίς λόγο από την δουλειά και δεν εχω λόγο και δύναμη πουθενά και είμαι μονος μου και δεν βρίσκω αλλη δουλεια. Ε; θα κατεβασετε διακοπτες και για μενα το δικο σας παιδι;

ΔΕΗ άντε ΓΡΑΜΜΗ ΣΟΥ...ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!

Έχω να πω πολλά και συνεχιζω...Γιατί δεν κλεινετε την παροχή σε αυτούς που ψηφίζετε; Γιατί δεν κατεβάζετε τους διακόπτες σε βουλευτές μπουλούκες και κατεβείτε κάτω στην Βουλή και διαμαρτυρηθείτε. Κατεβάστε το ρεύμα στο Κτίριο της Βουλής και των Εκλογικών τους κέντρων και στα γραφεία των κομμάτων. Εκεί να σας δω. Αλλά κάποιοι από εσάς ανήκετε σε αυτά και πολλοί από εσάς το βρίσκετε εύκολο να ξεσπάτε στον κοσμάκη που ήδη υποφέρει από τα τόσα.

Τελειώσατε το 3ημερο φυσικά και σιγά μην ανεβοκατέβαζες το ρεύμα. Όλοι στον αγώνα αλλά μετά το 3ημερο παιδιά γιατί μας περιμένουν οι οικογένειες μας και τα γεύματα οι ρετσίνες τα τσίπουρα, ΚΑΚΕ ΕΛΛΗΝΑ. Αναρχία σε όλο της το μεγαλείο. Όποιος έχει ένα είδος δύναμης την εξασκεί σε εμάς που είμαστε οι άγνωστοι Χ.

ΔΕΗ άντε ΓΡΑΜΜΗ ΣΟΥ...ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!

1 σχόλιο:

ΘΩΜΑΣ Λ. είπε...

Ψευτόμαγκες ρε! Δε πάνε να κλείσουν το ρεύμα στον Μπούλη τον Πρωθυπουργό, τους Υπουργούς και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας! ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑ τους πάει! Εκεί θα χάσουν την δουλεία τους όλοι! Τώρα στα κάκαλα τους! Δεν τους κουνάει κανείς και για τίποτα! Τόσα χρόνια 3000ευρώ ο κατώτερος υπάλλοιλος. Δε λέω, καλά είναι με τέτοια ακρίβεια να παίρνεις τέτοιους μισθούς αλλά γιατί ο δάσκαλος και ο καθηγητής να παίρνει τα μισά και πολλά λέω! Γιατί ρε δε διαμαρτυρηθήκατε όταν ο Πρόεδρος σας παίρνει 30000 με 40000 ευρώ το μήνα? Γραμμημένοι υπάλλοιλοι και δήθεν Συνδικαλιστές της ΔΕΗ!

Just A Counter