Τετάρτη 5 Μαρτίου 2008

Κεφάλαιο Τέταρτο - ΣΠΟΥΔΑΣΑ ΑΕΙ ΑΝΕΡΓΟΣ-

Γιατί δεν εχω δει ΠΟΤΕ προκήρυξη για θέση στην Δημοτική Τηλεόραση και Ραδιόφωνο; Η ΕΡΤ έχει; Η δημοτική Τηλεόραση και Ραδιόφωνο έχουν τόσο κόσμο να μην δουλεύει...εμ...να δουλεύει και δεν εχω δει ποτέ μια αγγελία που ζητούν προσωπικό η λόγω Δημοσίου χαρακτήρα μια προκήρυξη δια μέσω ΑΣΕΠ.

Η σχολή δημοσιογραφίας ΑΕΙ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου γιατί δεν έχει αναγνωρισμένα πτυχία; Πως ένας απόφοιτος θα βρει εργασία μέσω ΑΣΕΠ και που; Αν δεν πας στον ΑΝΤ1 και την δική του σχολή δουλειά δεν βρίσκεις στα media. Τι την έχουν την σχολή εκεί και είναι και ΑΕΙ; Τι είναι αυτό...; ΤΡΕΛΑ αυτό είναι...Μας κοροϊδεύουν και άλλο;

Τόσα φρούτα έχουν δουλειά στα κανάλια και τα παιδιά του Πανεπιστημίου που χάσανε τόσα χρόνια, να γίνονται γραμματείς στην καλύτερη. Ξεφτιλισμένες προσωπικότητες μια ολόκληρης σχολής, οχι για την θέση γραμματείας γιατί δουλειά είναι και αυτή αλλά άλλο η βούρτσα και άλλο η λούτσα...

Γιατί κάνατε την χώρα έτσι; Γιατί και εμείς κάναμε την χώρα έτσι; Θα ήθελα πάρα πολύ να βρίσω να φωνάξω μπροστά στα μούτρα του κάθε πολιτικού να του πω πόσο άχρηστος είναι...ξέρετε τι απάντηση θα λάβω; Καμία...θα χαμογελάσει και θα φύγει, γιατί δεν έχουν συνείδηση μέσα τους, τους μιλάς και το βλέμμα τους είναι αλλού, είναι θολό δεν έχουν συγκεντρωμένο βλέμμα σε σένα που τους μιλάς. Σκέφτονται άλλα...

Δεν θέλω να με βάλουν σε μια δουλειά γιατί εχω βύσμα...θέλω να μπω σε μια δουλειά γιατί αξίζω. Αν μπω σήμερα, αύριο το παιδί μου θα χάσει από άλλον σαν εμένα που χωρίς τα προσόντα και με γλύψιμο μόνο κατάφερε να πάρει μια θέση.

Γιατί γραμμίθηκα να διαβάζω, γιατί γραμμίθηκαν και οι γονείς μου να μου στελνουν χρήματα, και γραμμίθηκαν τόσα άλλα για να πάρω το γραμμημενο χαρτί. Και θέλω, εχω την απαίτηση να με ακούσετε έστω και μια φορά. Ξεκινήστε σήμερα...Σταματήστε το ΨΕΜΑ...ΟΧΙ ΑΛΛΟ....ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ...

Δεν ζηλεύω τους Δημοσίους υπαλλήλους, στεναχωριέμαι γιατί ο ιδιωτικός τομέας είναι τόσο χάλια. Αν φροντίσουν να βάλουν σωστά άτομα σε επιχειρήσεις και αν όντως κοιτάξουν να εκμεταλλευτούν τα ταλέντα τότε θα νικήσει ο ιδιωτικός τομέας και θα κερδίσει πολλούς εργαζόμενους σωστούς με καλές πληρωμές που θα ζήλευε ένας Δημόσιος. Σουηδία, η έγκυος γυναίκα 2 χρόνια άδεια, Γερμανία σχεδόν το ίδιο. Επιδόματα, βοήθειες και πολλά άλλα...Αγγλία οι έφηβοι παίρνουν χαρτζιλίκι από το κράτος. Και εμείς εδώ κυνηγάμε τα Ε9...και τη χαρταδουρα...Είναι πάρα πολύ εύκολο να αλλάξουν όλα με μια εντολή. Ποιος όμως έχει το θάρρος να την πει; Να την εφαρμόσει; Αν οι πολιτικοί είχαν θάρρος θα ήταν ηγέτες και οδηγοί, όχι κατάπτυστοι.

έχει φάει ποτέ ξύλο (η να δώσει) ένας πολιτικός σε ένα μπαρ με τους φίλους του και μετά από χρόνια να το διηγείται και να γελάνε; έχει πάει κανένας από αυτούς σε συναυλία να πηδήξει από την σκηνή στον κόσμο πάνω; έχει πάει κανένας τους να ζήσει στο εξωτερικό και να μιλάει μόνο την τοπική γλωσσά; έχει πάει ποτέ κανείς τους σε ίντερνετ καφέ να ξενυχτήσει μιλώντας ώρες ολόκληρες για το ΑΤΑRΙ, Megadrive της Sega και για το διαδικτυακό παιχνίδι; Πως ο κ. Βασίλης Αντιπρόεδρος (Δημοτικός Σύμβουλος και Αντιδήμαρχος) Δημοτικής Επιχείρησης τότε, (ναι πιο πριν στο προηγούμενο κεφάλαιο) έχει την γνώση να είναι ο βασικός ομιλητής στην αίθουσα απονομών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου στην διάλεξη με θέμα το ίντερνετ; Ο άνθρωπος αυτός δεν έχει ιδέα από Η/Υ ούτε να χειριστεί το ποντίκι. Τι θα τους πει; Και αυτό γίνετε αυτές τις ημέρες από ότι διάβασα σε τοπική εφημερίδα. Ας κάτσει να πληκτρολογήσει ένα κείμενο και μετά να το σώσει αφού πρώτα υποσημειώσει μια παράγραφο...Δεν υπάρχει περίπτωση να το κάνει...Και αν το κάνει θα το κάνει αφού έχει διαβάσει αυτό εδώ το μπλοκ. ΠΌΣΗ ΑΛΛΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ; ΠΟΣΗ;

Τους έζησα τους πολιτικούς αλλά πάντα τους είχα από μακριά. Γι' αυτό και ταλαιπωρούμαι εργασιακά. Μπορεί εργασία να μην εχω και να μην προλάβω καν να πάρω τα ένσημα που είναι απαραίτητα για την σύνταξη. Αλλά εχω εμένα. Λίγο κουρασμένο, πολύ απογοητευμένο, αλλά είμαι εγώ και εχω κρατήσει την αξιοπρέπεια μου όσο είναι δυνατό καθαρή. Είμαι ζωντανός γιατί τα ματιά μου δεν είναι θολά. Δεν εχω πει ποτέ βρέχει ενώ με φτύνουν και το πλήρωσα και θα το πληρώνω αλλά ξέρω ότι δεν βρέχει. Μπορώ και ζω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Just A Counter